Správa o činnosti pedagogického klubu č. 3 (26. 1. 2021)
Správa o činnosti pedagogického klubu
1. Prioritná os |
Vzdelávanie |
2. Špecifický cieľ |
1.2.1 Zvýšiť kvalitu odborného vzdelávania a prípravy reflektujúc potreby trhu práce |
3. Prijímateľ |
Súkromná spojená škola, ul. Biela voda 2, Kežmarok, |
4. Názov projektu |
Prepojenie vzdelávania s praxou v Súkromnej strednej odbornej škole, Biela voda 2. |
5. Kód projektu ITMS2014+ |
312011Z055 |
6. Názov pedagogického klubu |
Pedagogický klub rozvoja podnikateľských vedomostí, ekonomického myslenia a tvorby projektov – prierezové témy. |
7. Dátum stretnutia pedagogického klubu |
26.1.2021 |
8. Miesto stretnutia pedagogického klubu |
SSŠ, Biela voda 2, Kežmarok |
9. Meno koordinátora pedagogického klubu |
PhDr.Jana Mašlonková, MBA |
10. Odkaz na webové sídlo zverejnenej správy |
www.ssos-kezmarok.sk |
11. Manažérske zhrnutie: Cieľom stretnutia pedagogického klubu bola diskusia a spoločná tvorba návrhov podnikateľských a inovačných projektov. V rámci stretnutia sme diskutovali o cieľoch projektov a o možných implementáciách a riešeniach. Kľúčové slová: podnikateľský projekt, rozvoj podnikateľských vedomostí, projektové vyučovanie. |
12. Hlavné body, témy stretnutia, zhrnutie priebehu stretnutia: Hlavné body: 1. Brainstorming – stanovenie cieľov. Práca s literatúrou. 2. Diskusia. 3. Tvorba cieľov. 4. Zhrnutie . Témy: rozvoj podnikateľských vedomostí, podnikateľské zručnosti, prepojenie vzdelávania s praxou, kľúčové kompetencie. Program stretnutia: 1. Úvodný brainstorming a získavanie OPS, práca s odbornými materiálmi. 2. Diskusia 3. Skupinová tvorba marketingovej prezentácie, tvorba cieľov. 4. Záver a zhrnutie. |
13. Závery a odporúčania: Stretnutie pedagogického klubu bolo zamerané najmä na komunikáciu a zdieľanie OPS pedagogických pracovníkov. Spoločne sme analyzovali odbornú literatúru a tvorili sme prehľad pomocou komunikačných techník. Súčasťou stretnutia bola aj tvorba princípov marketingovej prezentácie a naznačenie cieľov, aké by si mala vytýčiť. Kľúčové slová z pojmovej mapy, na základe spoločnej práce s odbornou literatúrou: Poslanie projektu – hovorí o projekte, t. j. čím budete, akí budete; vyjadruje účel a zmysel existencie projektu. Segment trhu – ak ste realizovali marketingový prieskum, v časti segment trhu popíšete jeho výsledky, t. j. percentuálne vyhodnotenie, z čoho určíte, kto bude vaším potenciálnym zákazníkom. Od potencionálnych zákazníkov tiež veľmi závisí samotný cieľ projektu, konfekcionári napríklad považujú za cieľovú skupinu mladé ženy, stavbári zase rodiny s deťmi. Pýtajte sa, aké majú potreby mladé rodiny? Ak ste prieskum nerealizovali, mali by ste aspoň popísať, kto bude podľa vás vašim zákazníkom a na základe čoho si to myslíte napr. ak ste vychádzali z vlastných skúseností, je potrebný aj popis vlastných skúseností. - Produkt - z hľadiska marketingu - produkt = čokoľvek, čo možno na trhu ponúknuť a má schopnosť uspokojiť potreby spotrebiteľa; - z hľadiska trhu - produkt = balík služieb, ktorý ponúka podnik vyhotovenie stavby a zabezpečuje vysokokvalitný výsledok; - v tejto časti je nevyhnutný podrobný popis služieb: stavanie rodinných domov a jednotlivé úrovne, t. j. všeobecný, očakávaný, širší produkt; - všeobecný produkt – jadro produktu, tvoria ho služby, ktoré účastníci považujú za samozrejmosť napr. projektovanie a zabezpečenie cesty a pod. - očakávaný produkt – produkt, ktorým sa producent služieb odlišuje od konkurencie napr. príjemný personál; - širší produkt – „niečo navyše“, čo zákazník neočakáva, čo mu poskytuje dodatočný úžitok, zážitok. Distribúcia - cesta výrobku od výrobcu (producent služieb) k spotrebiteľovi; - distribučný kanál je súhrn všetkých organizácií a jednotlivcov, ktorí sa zúčastňujú na tokoch tovarov(služieb) od výrobcu ( producent služieb) ku spotrebiteľovi; -Komunikácia – cieľom marketingovej komunikácie je cieľavedomé sprostredkovanie informácií v záujme ovplyvňovania nákupného správania spotrebiteľov. Komunikačná zložka projektového zámeru je veľmi dôležitá z hľadiska prepojenia na ciele projektu. Nemôžeme dobre predať službu alebo tovar, pokiaľ nemáme kvalitne nastavené ciele projektu. - do systému komunikácie zaraďujeme reklamu, podporu predaja, public relations a osobný predaj; - je potrebné zvoliť správnu kombináciu konkrétnych prostriedkov propagácie vzhľadom na produkt, ktorý ponúkate a spotrebiteľa, ktorého chcete osloviť; - do prílohy je možné zaradiť konkrétne návrhy prostriedkov komunikácie napr. plagát. Cenová politika - na rozhodovanie o cenách vplývajú vnútorné faktory (ciele, stratégia, náklady a pod.) a vonkajšie faktory (charakter trhu a dopytu, sila konkurencie a pod.). Odporúčame aj naďalej sa zaoberať uvedenou problematikou, vytvárať Best Practice a viesť odborné diskusie. |
14. Vypracoval (meno, priezvisko) |
PhDr.Jana Mašlonková,MBA |
15. Dátum |
26.1.2021 |
16. Podpis |
|
17. Schválil (meno, priezvisko) |
Mgr. Jurgovianová Anna |
18. Dátum |
26.1.2021 |
19. Podpis |
Príloha:
Prezenčná listina zo stretnutia pedagogického klubu
Pokyny k vyplneniu Správy o činnosti pedagogického klubu:
Prijímateľ vypracuje správu ku každému stretnutiu pedagogického klubu samostatne. Prílohou správy je prezenčná listina účastníkov stretnutia pedagogického klubu.
- V riadku Prioritná os – Vzdelávanie
- V riadku špecifický cieľ – uvedie sa v zmysle zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len "zmluva o NFP")
- V riadku Prijímateľ - uvedie sa názov prijímateľa podľa zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku
- V riadku Názov projektu - uvedie sa úplný názov projektu podľa zmluvy NFP, nepoužíva sa skrátený názov projektu
- V riadku Kód projektu ITMS2014+ - uvedie sa kód projektu podľa zmluvy NFP
- V riadku Názov pedagogického klubu (ďalej aj „klub“) – uvedie sa názov klubu
- V riadku Dátum stretnutia/zasadnutia klubu - uvedie sa aktuálny dátum stretnutia daného klubu učiteľov, ktorý je totožný s dátumom na prezenčnej listine
- V riadku Miesto stretnutia pedagogického klubu - uvedie sa miesto stretnutia daného klubu učiteľov, ktorý je totožný s miestom konania na prezenčnej listine
- V riadku Meno koordinátora pedagogického klubu – uvedie sa celé meno a priezvisko koordinátora klubu
- V riadku Odkaz na webové sídlo zverejnenej správy – uvedie sa odkaz / link na webovú stránku, kde je správa zverejnená
- V riadku Manažérske zhrnutie – uvedú sa kľúčové slová a stručné zhrnutie stretnutia klubu
- V riadku Hlavné body, témy stretnutia, zhrnutie priebehu stretnutia - uvedú sa v bodoch hlavné témy, ktoré boli predmetom stretnutia. Zároveň sa stručne a výstižne popíše priebeh stretnutia klubu
- V riadku Závery o odporúčania – uvedú sa závery a odporúčania k témam, ktoré boli predmetom stretnutia
- V riadku Vypracoval – uvedie sa celé meno a priezvisko osoby, ktorá správu o činnosti vypracovala
- V riadku Dátum – uvedie sa dátum vypracovania správy o činnosti
- V riadku Podpis – osoba, ktorá správu o činnosti vypracovala sa vlastnoručne podpíše
- V riadku Schválil - uvedie sa celé meno a priezvisko osoby, ktorá správu schválila (koordinátor klubu/vedúci klubu učiteľov)
- V riadku Dátum – uvedie sa dátum schválenia správy o činnosti
- V riadku Podpis – osoba, ktorá správu o činnosti schválila sa vlastnoručne podpíše.
Príloha správy o činnosti pedagogického klubu
Prioritná os: |
Vzdelávanie |
Špecifický cieľ: |
1.2.1 Zvýšiť kvalitu odborného vzdelávania a prípravy reflektujúc potreby trhu práce |
Prijímateľ: |
Súkromná spojená škola. Ul. Biela voda 2, Kežmarok |
Názov projektu: |
Prepojenie vzdelávania s praxou v Súkromnej strednej odbornej škole, Biela voda 2 |
Kód ITMS projektu: |
312011Z055 |
Názov pedagogického klubu: |
4.6.3. Pedagogický klub rozvoja podnikateľských ekonomického myslenia a tvorby projektov – prierezové témy |
PREZENČNÁ LISTINA
Miesto konania stretnutia: SSŠ, Biela voda 2, Kežmarok
Dátum konania stretnutia: 26.1.2021
Trvanie stretnutia: od 14:00 hod do 17:00 hod
Zoznam účastníkov/členov pedagogického klubu:
č. |
Meno a priezvisko |
Podpis |
Inštitúcia |
1. |
PhDr. Jana Mašlonková, MBA |
SSŠ , Biela voda 2, KK |
|
2. |
PaedDr. Valér Onufer |
SSŠ , Biela voda 2, KK |
|
3. |
Mgr.Mária Majerská |
SSŠ , Biela voda 2, KK |
|
4. |
Ing. Alžbeta Dubjelová |
SSŠ , Biela voda 2, KK |
|
5. |
Mgr.Lucia Hudáková |
SSŠ , Biela voda 2, KK |
|
6. |
Ľuboš Edelmuller |
SSŠ , Biela voda 2, KK |
|
7. |
Mgr.Róbert Mysza |
SSŠ , Biela voda 2, KK |
|
Meno prizvaných odborníkov/iných účastníkov, ktorí nie sú členmi pedagogického klubu a podpis/y:
č. |
Meno a priezvisko |
Podpis |
Inštitúcia |