Správa o činnosti pedagogického klubu č. 3 (25. 11. 2020)
Správa o činnosti pedagogického klubu
1. Prioritná os |
Vzdelávanie |
2. Špecifický cieľ |
1.2.1 Zvýšiť kvalitu odborného vzdelávania a prípravy reflektujúc potreby trhu práce |
3. Prijímateľ |
Súkromná spojená škola, ul. Biela voda 2, Kežmarok, organizačná zložka: Súkromná stredná odborná škola, ul. Biela voda 2, Kežmarok |
4. Názov projektu |
Prepojenie vzdelávania s praxou v Súkromnej strednej odbornej škole, Biela voda 2. |
5. Kód projektu ITMS2014+ |
312011Z055 |
6. Názov pedagogického klubu |
Pedagogický klub rozvoja podnikateľských vedomostí, ekonomického myslenia a tvorby projektov – prierezové témy. |
7. Dátum stretnutia pedagogického klubu |
25.11.2020 |
8. Miesto stretnutia pedagogického klubu |
SSŠ, Biela voda 2, Kežmarok |
9. Meno koordinátora pedagogického klubu |
PhDr.Jana Mašlonková, MBA |
10. Odkaz na webové sídlo zverejnenej správy |
www.ssos-kezmarok.sk |
11. Manažérske zhrnutie: Cieľom stretnutia pedagogického klubu bola diskusia a zdieľanie OPS k téme tvorby akčného plánu. Účastníci diskutovali a osvojovali si zásady tvorby inovačných plánov a diskutovali o dobrej pedagogickej praxi zo zahraničia. Zameriavali sme sa predovšetkým na rozvoj podnikateľských zručností na stredných odborných školách, pričom sme sa inšpirovali našimi skúsenosťami a skúsenosťami iných európskych škôl. Stretnutie bolo ukončené tvorbou výstupu a odporúčaním. Kľúčové slová: Best Practice, akčný plán, podnikateľské zručnosti, prepojenie s praxou. |
12. Hlavné body, témy stretnutia, zhrnutie priebehu stretnutia: Hlavné body: 1. Prezentácia príkladov dobrej praxe. 2. Diskusia. 3. Zdieľanie OPS. 4. Záver a zhrnutie. Témy: podnikateľské zručnosti, podnikateľské vedomosti, akčný plán, príklady dobrej praxe. Program stretnutia: 1. Úvodná prezentácia príkladov dobrej praxe. Analýza. 2. Diskusia. 3. Zdieľanie skúseností. 4. Záver a zhrnutie. |
13. Závery a odporúčania: Naše stretnutie bolo zamerané najmä prezentáciu a diskusiu k príkladom dobrej praxe v rámci Európskej únie. Zaujímali sme sa o ich konkrétne stratégie rozvoja. Príklad dobrej praxe zo zahraničia: - stredná škola Matija Antun Reljković v Slavonskom Brode. Stredná škola Matija Antun Reljković sa snaží o rozvoj podnikateľských zručností svojich žiakov vrátane rozvoja ich flexibility, tvorivosti a správania v prípade rizika. S cieľom dosiahnuť uvedený zámer sa škola snaží vytvoriť prostredie, ktoré žiakom umožňuje, aby získali kvalitné a stabilné sekundárne vzdelanie, ako aj príležitosti pre celoživotné a ďalšie vzdelávanie. Okrem toho škola nedávno založila „Centrum pre biotechnologický rozvoj“, ktoré bude nielen vytvárať vzdelávacie prostredie pre žiakov, ale takisto bude v širšom rozsahu stimulovať hospodárstvo v meste Slavonski Brod. Diskutovali sme o tom, aké podklady potrebujeme pre tvorbu akčného plánu: 1. analýza vonkajšieho okolia 2. analýza vnútorného prostredia 3. formulácia stratégie – ciele 4. implementácia stratégie, 5. monitorovanie a hodnotenie stratégie, 6. úprava a korekcie stratégie, resp. jednotlivých prvkov stratégie. Best Practice: SWOT analýza žiaka / stratégia rozvoja kompetenčného profilu Stratégia SO: využiť schopnosti v oblasti programovania a v oblasti cudzích jazykov pre ďalšie štúdium a zvýšenie kvalifikácie. Stratégia ST: Nadpriemerné schopnosti v komunikácii v cudzom jazyku umožňujú uplatnenie sa na európskom trhu práce. Stratégia WT: Neschopnosť presadiť sa na regionálnom trhu práce minimalizujeme využitím pracovných ponúk z európskeho trhu práce. Pokračovať už v začatej spolupráci s regionálnymi zamestnávateľmi externou formou a minimalizovať týmto spôsobom hrozbu nezamestnanosti v budúcnosti. Stratégia WO: Získanie ďalších certifikátov umožní klientovi jednoduchšie sa presadiť na trhu práce. Odporúčame pokračovať v uvedených aktivitách. |
14. Vypracoval (meno, priezvisko) |
PhDr.Jana Mašlonková,MBA |
15. Dátum |
25.11.2020 |
16. Podpis |
|
17. Schválil (meno, priezvisko) |
Mgr. Jurgovianová Anna |
18. Dátum |
25.11.2020 |
19. Podpis |
Príloha:
Prezenčná listina zo stretnutia pedagogického klubu
Pokyny k vyplneniu Správy o činnosti pedagogického klubu:
Prijímateľ vypracuje správu ku každému stretnutiu pedagogického klubu samostatne. Prílohou správy je prezenčná listina účastníkov stretnutia pedagogického klubu.
- V riadku Prioritná os – Vzdelávanie
- V riadku špecifický cieľ – uvedie sa v zmysle zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len "zmluva o NFP")
- V riadku Prijímateľ - uvedie sa názov prijímateľa podľa zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku
- V riadku Názov projektu - uvedie sa úplný názov projektu podľa zmluvy NFP, nepoužíva sa skrátený názov projektu
- V riadku Kód projektu ITMS2014+ - uvedie sa kód projektu podľa zmluvy NFP
- V riadku Názov pedagogického klubu (ďalej aj „klub“) – uvedie sa názov klubu
- V riadku Dátum stretnutia/zasadnutia klubu - uvedie sa aktuálny dátum stretnutia daného klubu učiteľov, ktorý je totožný s dátumom na prezenčnej listine
- V riadku Miesto stretnutia pedagogického klubu - uvedie sa miesto stretnutia daného klubu učiteľov, ktorý je totožný s miestom konania na prezenčnej listine
- V riadku Meno koordinátora pedagogického klubu – uvedie sa celé meno a priezvisko koordinátora klubu
- V riadku Odkaz na webové sídlo zverejnenej správy – uvedie sa odkaz / link na webovú stránku, kde je správa zverejnená
- V riadku Manažérske zhrnutie – uvedú sa kľúčové slová a stručné zhrnutie stretnutia klubu
- V riadku Hlavné body, témy stretnutia, zhrnutie priebehu stretnutia - uvedú sa v bodoch hlavné témy, ktoré boli predmetom stretnutia. Zároveň sa stručne a výstižne popíše priebeh stretnutia klubu
- V riadku Závery o odporúčania – uvedú sa závery a odporúčania k témam, ktoré boli predmetom stretnutia
- V riadku Vypracoval – uvedie sa celé meno a priezvisko osoby, ktorá správu o činnosti vypracovala
- V riadku Dátum – uvedie sa dátum vypracovania správy o činnosti
- V riadku Podpis – osoba, ktorá správu o činnosti vypracovala sa vlastnoručne podpíše
- V riadku Schválil - uvedie sa celé meno a priezvisko osoby, ktorá správu schválila (koordinátor klubu/vedúci klubu učiteľov)
- V riadku Dátum – uvedie sa dátum schválenia správy o činnosti
- V riadku Podpis – osoba, ktorá správu o činnosti schválila sa vlastnoručne podpíše.
Príloha správy o činnosti pedagogického klubu
Prioritná os: |
Vzdelávanie |
Špecifický cieľ: |
1.2.1 Zvýšiť kvalitu odborného vzdelávania a prípravy reflektujúc potreby trhu práce |
Prijímateľ: |
Súkromná spojená škola. Ul. Biela voda 2, Kežmarok |
Názov projektu: |
Prepojenie vzdelávania s praxou v Súkromnej strednej odbornej škole, Biela voda 2 |
Kód ITMS projektu: |
312011Z055 |
Názov pedagogického klubu: |
4.6.3. Pedagogický klub rozvoja podnikateľských ekonomického myslenia a tvorby projektov – prierezové témy |
PREZENČNÁ LISTINA
Miesto konania stretnutia: SSŠ, Biela voda 2, Kežmarok
Dátum konania stretnutia: 25.11.2020
Trvanie stretnutia: od 14:00 hod do 17:00 hod
Zoznam účastníkov/členov pedagogického klubu:
č. |
Meno a priezvisko |
Podpis |
Inštitúcia |
1. |
Jana Mašlonková |
SSŠ , Biela voda 2, KK |
|
2. |
Valér Onufer |
SSŠ , Biela voda 2, KK |
|
3. |
Mária Majerská |
SSŠ , Biela voda 2, KK |
|
4. |
Alžbeta Dubjelová |
SSŠ , Biela voda 2, KK |
|
5. |
Lucia Hudáková |
SSŠ , Biela voda 2, KK |
|
6. |
Ľuboš Edelmuller |
SSŠ , Biela voda 2, KK |
|
7. |
Róbert Mysza |
SSŠ , Biela voda 2, KK |
Meno prizvaných odborníkov/iných účastníkov, ktorí nie sú členmi pedagogického klubu a podpis/y:
č. |
Meno a priezvisko |
Podpis |
Inštitúcia |