Správa o činnosti pedagogického klubu
1. Prioritná os |
Vzdelávanie |
2. Špecifický cieľ |
1.2.1 Zvýšiť kvalitu odborného vzdelávania a prípravy reflektujúc potreby trhu práce |
3. Prijímateľ |
Súkromná spojená škola Biela voda, Nad traťou 1342/28 Kežmarok |
4. Názov projektu |
Prepojenie vzdelávania s praxou v Súkromnej strednej odbornej škole, Biela voda 2. |
5. Kód projektu ITMS2014+ |
312011Z055 |
6. Názov pedagogického klubu |
Pedagogický klub rozvoja podnikateľských vedomostí, ekonomického myslenia a tvorby projektov – prierezové témy. |
7. Dátum stretnutia pedagogického klubu |
28.02.2022 |
8. Miesto stretnutia pedagogického klubu |
SSŠ Biela voda, Nad traťou 1342/28, Kežmarok |
9. Meno koordinátora pedagogického klubu |
PhDr. Jana Mašlonková, MBA |
10. Odkaz na webové sídlo zverejnenej správy |
www.ssos-kezmarok.sk |
11. Manažérske zhrnutie: V rámci stretnutia nášho klubu sme diskutovali o zásadách a spôsoboch prezentácie a efektívnej komunikácie. Spoločne sme na predmetnú tému diskutovali, tvorili inovatívne materiály a na záver stretnutia sme tvorili pedagogické odporúčanie. Kľúčové slová: prezentácia produktov, tvorba inovatívnych materiálov, asertivita, efektívna komunikácia. |
|||
12. Hlavné body, témy stretnutia, zhrnutie priebehu stretnutia: Hlavné body: 1. Analýza odbornej literatúry. 2. Diskusia. 3. Tvorba materiálov. 4. Záver. Témy: Prepojenie vzdelávania s praxou, rozvoj podnikateľských vedomostí. Program stretnutia: 1. Analýza odborných zdrojov. 2. Diskusný kruh. 3. Tvorba materiálov – tvorivé písanie. 4. Záver a tvorba pedagogického odporúčania. |
|||
13. Závery a odporúčania:
V rámci stretnutia sme analyzovali pracovné listy rozvíjajúce prezentačné a komunikačné kompetencie. OPS Asertivita a komunikácia
Úloha: zamyslite sa nad pojmom komunikácia medzi ľuďmi. Do prvého rámčeka napíšte podstatné mená, ktoré vyjadrujú obsah tohto pojmu Do druhého rámčeka vpíšte prídavné mená, ktoré sa podľa vás spájajú s týmto pojmom Do tretieho rámčeka vpíšte slovesá, na ktoré si spomeniete v súvislosti s týmto pojmom Vlastnými slovami popíšte, čo podľa vás znamená pojem interpersonálna (medziľudská) komunikácia: ......................................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................... .............................................................................................................................................................................................................................................................................................................. OPS Zásady efektívnej komunikácie pri prezentovaní:
o Ten kto prezentáciu vedie, aj keď nie je autor prezentácie, je podrobne informovaný o obsahu a čarom svojej osobnosti dodáva prezentácii osobitný náboj atmosféry, o Počas prezentácie určuje tempo prezentácie, sleduje reakcie divákov a je vhodné, ak je celá prezentácia dopĺňaná krátkymi otázkami a rozhovormi s publikom, o Samotný obsah prezentácie prednášajúci nečíta - to diváci aj tak vidia, ale obsah jednotlivých slidov tvorí kostru jeho sprievodného slov, o Prednášajúci dodržiava zásady rétoriky, hovorí zreteľne, snaží sa meniť tempo a dynamiku reči, nehovorí unudeným, monotónnym hlasom ”uspávača hadov ”, ktorý uspí každé publikum, o Video vkladáme do prezentácie len krátke. o Obrázky a grafy sú obyčajne so stručným, ale zrozumiteľným popisom. Aké vlastnosti by mala mať komunikácia, v ktorej človek vyjadrí svoj názor a je ohľaduplný k druhým? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Odporúčame ďalej zdieľať materiály k uvedenej téme a vymieňať si skúseností a hľadať možnosti pre vlastný predmet, ako prostredníctvom predmetu, ktorý vyučujem rozvíjam efektívnu komunikáciu žiaka. |
14. Vypracoval (meno, priezvisko) |
PhDr. Jana Mašlonková, MBA |
15. Dátum |
28.02.2022 |
16. Podpis |
|
17. Schválil (meno, priezvisko) |
Mgr. Jurgovianová Anna |
18. Dátum |
28.02.2022 |
19. Podpis |
Príloha:
Prezenčná listina zo stretnutia pedagogického klubu
Pokyny k vyplneniu Správy o činnosti pedagogického klubu:
Prijímateľ vypracuje správu ku každému stretnutiu pedagogického klubu samostatne. Prílohou správy je prezenčná listina účastníkov stretnutia pedagogického klubu.
- V riadku Prioritná os – Vzdelávanie
- V riadku špecifický cieľ – uvedie sa v zmysle zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len "zmluva o NFP")
- V riadku Prijímateľ - uvedie sa názov prijímateľa podľa zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku
- V riadku Názov projektu - uvedie sa úplný názov projektu podľa zmluvy NFP, nepoužíva sa skrátený názov projektu
- V riadku Kód projektu ITMS2014+ - uvedie sa kód projektu podľa zmluvy NFP
- V riadku Názov pedagogického klubu (ďalej aj „klub“) – uvedie sa názov klubu
- V riadku Dátum stretnutia/zasadnutia klubu - uvedie sa aktuálny dátum stretnutia daného klubu učiteľov, ktorý je totožný s dátumom na prezenčnej listine
- V riadku Miesto stretnutia pedagogického klubu - uvedie sa miesto stretnutia daného klubu učiteľov, ktorý je totožný s miestom konania na prezenčnej listine
- V riadku Meno koordinátora pedagogického klubu – uvedie sa celé meno a priezvisko koordinátora klubu
- V riadku Odkaz na webové sídlo zverejnenej správy – uvedie sa odkaz / link na webovú stránku, kde je správa zverejnená
- V riadku Manažérske zhrnutie – uvedú sa kľúčové slová a stručné zhrnutie stretnutia klubu
- V riadku Hlavné body, témy stretnutia, zhrnutie priebehu stretnutia - uvedú sa v bodoch hlavné témy, ktoré boli predmetom stretnutia. Zároveň sa stručne a výstižne popíše priebeh stretnutia klubu
- V riadku Závery o odporúčania – uvedú sa závery a odporúčania k témam, ktoré boli predmetom stretnutia
- V riadku Vypracoval – uvedie sa celé meno a priezvisko osoby, ktorá správu o činnosti vypracovala
- V riadku Dátum – uvedie sa dátum vypracovania správy o činnosti
- V riadku Podpis – osoba, ktorá správu o činnosti vypracovala sa vlastnoručne podpíše
- V riadku Schválil - uvedie sa celé meno a priezvisko osoby, ktorá správu schválila (koordinátor klubu/vedúci klubu učiteľov)
- V riadku Dátum – uvedie sa dátum schválenia správy o činnosti
- V riadku Podpis – osoba, ktorá správu o činnosti schválila sa vlastnoručne podpíše.
Príloha správy o činnosti pedagogického klubu
Prioritná os: |
Vzdelávanie |
Špecifický cieľ: |
1.2.1 Zvýšiť kvalitu odborného vzdelávania a prípravy reflektujúc potreby trhu práce |
Prijímateľ: |
Súkromná spojená škola Biela voda 2,Nad traťou 1342/28, Kežmarok |
Názov projektu: |
Prepojenie vzdelávania s praxou v Súkromnej strednej odbornej škole, Biela voda 2 |
Kód ITMS projektu: |
312011Z055 |
Názov pedagogického klubu: |
4.6.3. Pedagogický klub rozvoja podnikateľských ekonomického myslenia a tvorby projektov – prierezové témy |
PREZENČNÁ LISTINA
Miesto konania stretnutia: SSŠ Biela voda, Nad traťou 1342/28, Kežmarok
Dátum konania stretnutia: 28. 02.2022
Trvanie stretnutia: od 14:00 hod do 17:00 hod
Zoznam účastníkov/členov pedagogického klubu:
č. |
Meno a priezvisko |
Podpis |
Inštitúcia |
1. |
PhDr. Jana Mašlonková, MBA |
SSŠ , Biela voda 2, KK |
|
2. |
PaedDr. Valér Onufer |
SSŠ , Biela voda 2, KK |
|
3. |
Mgr. Mária Majerská |
SSŠ , Biela voda 2, KK |
|
4. |
Ing. Alžbeta Dubjelová |
SSŠ , Biela voda 2, KK |
|
5. |
Mgr. Mariana Regešová |
SSŠ , Biela voda 2, KK |
|
6. |
Ľuboš Edelmüller |
SSŠ , Biela voda 2, KK |
|
7. |
Mgr. Róbert Mysza |
SSŠ , Biela voda 2, KK |
|
Meno prizvaných odborníkov/iných účastníkov, ktorí nie sú členmi pedagogického klubu a podpis/y:
č. |
Meno a priezvisko |
Podpis |
Inštitúcia |